Over ons

Leren was nog nooit zo leuk! De Huisdierenschool is een platform voor dierenliefhebbers die de relatie met hun dier willen versterken. Onze dierenexperts delen hun waardevolle kennis in online cursussen en hoge kwaliteit video’s.

De Huisdierenschool is een initiatief van Verhuisdieren.nl, waar tweedekansdieren een fijn nieuw thuis vinden. Om deze tweedekansdieren een ideale start te geven bij hun nieuwe baasje, ontstond de behoefte om mens en dier te begeleiden in dit proces. Natuurlijk zijn de cursussen van de Huisdierenschool niet alleen bedoeld voor tweedekansdieren, maar voor iedereen die een optimale relatie wenst met zijn of haar huisdier.

Waarom?

Wij gunnen mens en dier het geluk dat je kunt ervaren als je elkaar echt begrijpt.

Hoe?

Via de cursussen die de Huisdierenschool aanbiedt, leren mens en dier elkaar beter begrijpen, waardoor een optimale relatie ontstaat.

Wat?

Er zijn online cursussen, webinars en podcasts van de beste dierenexperts. Deze zijn beschikbaar voor iedereen die graag meer wil leren over de verzorging, het bezig zijn met en de communicatie van zijn of haar huisdier.

Adoptanten van Verhuisdieren.nl krijgen de cursus Een goede start met je hond of Een goede start met je kat gratis na het melden van hun succesmatch.

Drie thema’s op de Huisdierenschool

De cursussen van de Huisdierenschool zijn onder te verdelen in drie thema’s:

Samen leren

Als jij leert het gedrag van je hond of kat beter te begrijpen, kunnen jullie samen groeien en eventuele gedragsproblemen aanpakken. Op basis van vertrouwen.

Samen bewegen

Leer over bijzondere activiteiten die je samen met je hond of kat kunt ondernemen. Dit is niet alleen ontzettend leuk en ontspannend, het versterkt ook nog eens jullie unieke band.

Samen gezond

Een gezonde hond of kat geniet optimaal van z’n leven met jou. Leer alles over hoe jij je dier fysiek en mentaal in topconditie houdt, zodat jullie zorgeloos door het leven gaan.

De experts

De Huisdierenschool werkt alleen samen met de beste dierenexperts in hun vakgebied. Alle experts hebben dierenwelzijn op nummer één staan met als doel meer inzichten te geven in waarom dieren doen wat zij doen. Hierdoor ontstaat er wederzijds respect en begrip en dus een betere relatie tussen baasje en hond of kat.

Onze gegevens

Naam: Stichting Verhuisdieren.nl / Huisdierenschool.nl
KvK-nummer: 34346976
RSIN-nummer: 8209.63.859.B.01