Hoe werkt het?

De Huisdierenschool is een platform waar dierenliefhebbers worden geïnspireerd en geïnformeerd over gedrag, verzorging en de relatie tussen mens en dier. Dit doen we door middel van online cursussen, colleges en challenges waarbij we gebruik maken van hoge kwaliteit video’s met experts. De cursussen van de Huisdierenschool zijn onder te verdelen in drie thema’s:

Samen bewegen

Leer over bijzondere activiteiten die je samen met je hond of kat kunt ondernemen. Dit is niet alleen ontzettend leuk en ontspannend, het versterkt ook nog eens jullie unieke band.

Samen leren

Als jij leert het gedrag van je hond of kat beter te begrijpen, kunnen jullie samen groeien en eventuele gedragsproblemen aanpakken. Op basis van vertrouwen.

Samen gezond

Een gezonde hond of kat geniet optimaal van z’n leven met jou. Leer alles over hoe jij je dier fysiek en mentaal in topconditie houdt, zodat jullie zorgeloos door het leven gaan.

Cursussen

Gebruikers van Verhuisdieren.nl, die via dat platform een hond of kat adopteren, krijgen één cursus gratis. Het betreft de cursus Een goede start met je hond of Een goede start met je kat. Zij krijgen deze gratis omdat wij het belangrijk vinden dat elk nieuw baasje precies weet hoe hij zijn tweedekans hond of kat de beste start geeft. Zo wordt een basis gelegd voor een prachtige band en onderling vertrouwen.

Cursus aanschaffen en volgen

Als je een cursus hebt gevonden die je wilt volgen, koop je deze. Via je winkelmandje reken je hem af. Vervolgens krijg je toegang tot de prachtige modules. In elke module geeft de expert je waardevolle informatie over het desbetreffende onderwerp. Pas als je de volledige module hebt bekeken en de huiswerkopdracht is voltooid, krijg je toegang tot de volgende module. Zo doorloop je de gehele cursus.

Elke module bestaat uit:

• Een kwalitatief hoogwaardige video
  • Bijlages met aanvullende informatie als naslagwerk
  • Huiswerkopdrachten

Je account

In je account, bereikbaar via de button rechtsboven op deze pagina, kun je alles terugvinden: je aangekochte cursussen, facturen en je persoonlijke gegevens. Hier wordt ook je voortgang bijgehouden. Je hoeft een cursus dus niet in één keer te voldoen, maar je kunt rustig één module per keer doen.

Beschikbaar

In je persoonlijke account blijven uiteraard de aangekochte cursussen beschikbaar om terug te kijken of om op terug te vallen. In elk geval zolang de cursussen online staan. De periode waarin een cursus online staat is minimaal 1 jaar.

Vragen of problemen?

Heb je een aanvullende vraag of ervaar je problemen met een aangekochte cursus? Neem dan contact op met onze supportafdeling via: support@huisdierenschool.nl.

Uitgelichte cursussen

Wordt onderdeel van onze community

Ontdek als eerst nieuwe cursussen

Profiteer van leuke kortingen