Online kattentrainingen

Katten hebben het imago om vooral hun eigen weg te gaan. Toch kun je ook je kat veel leren of zelf meer leren over je kat. Een online kattentraining is dan een leuke manier om nieuwe kennis op te doen. Je volgt de kattencursus op het moment dat het jou uitkomt en krijgt advies van de beste kattenexperts. Ga jij de uitdaging aan om een online kattentraining te volgen? Een kattencursus bestaande uit online filmpjes is voor iedereen geschikt en je kunt de cursus ook nog eens terugkijken.

Eline Greiner Hondengedragsdeskundige

29,-

Piet Hellemans
Dierenarts

19,-

Petra
Kattengedragsdeskundige

29,-

Voor wie zijn deze online kattencursussen?

Ieder baasje kan een online kattencursus volgen. Of je pas net je kat in huis hebt of al jaren geniet van die extra liefde en gezelligheid in huis. Je kunt kiezen uit verschillende online kattencursussen op de Huisdierenschool en we blijven nieuwe cursussen toevoegen. Kies jij bijvoorbeeld voor de online kattencursus Gezondheidscheck voor je kat van expert en dierenarts Piet Hellemans?

Onze soorten kattentrainingen

De Huisdierenschool biedt verschillende online kattencursussen aan en het aanbod blijft doorlopend groeien. Er zijn kattentrainingen in de categorieën Samen leren, Samen bewegen of Samen gezond. Je kiest zelf de online kattencursus die bij jou past of je geeft een kattentraining cadeau aan een andere dierenliefhebber met de kadobon die ook via onze site te bestellen is! Deze kadobon voor een honden- of kattencursus is verkrijgbaar in allerlei bedragen. Wie verras jij?

Over De Huisdierenschool

De Huisdierenschool is een platform voor dierenliefhebbers die een nóg betere relatie met hun huisdier willen. De beste experts delen hun kennis in de online honden- en kattentrainingen via video’s van hoge kwaliteit. Je leert alles over je hond of kat, krijgt oefeningen en allerlei handige tips of checklists. De Huisdierenschool is een initiatief van Verhuisdieren. Met de aankoop van je honden- of kattencursus steun je dus ook gelijk de tweedekansdieren die een nieuw liefdevol thuis zoeken via Verhuisdieren.