FAQ

De cursussen van de Huisdierenschool zijn geschikt voor alle honden- en kattenbaasjes die hun relatie met hun dier willen versterken. Of je nu een beginnend baasje bent of al eerdere ervaring hebt. Onze experts geven je inzichten waar je vast niet zelf aan gedacht had.

Cursussen van de Huisdierenschool variëren in prijs en starten vanaf €19. Aangekochte cursussen blijven online beschikbaar in je eigen account.

Dat verschilt per cursus en onderliggende modules. Aan elke module zijn ook één of meerdere huiswerkopdrachten gekoppeld. We raden je aan goed de tijd te nemen voor de opdracht(en) voordat je doorgaat naar de volgende module. Wel kan je tussentijds een cursus pauzeren en je voortgang inzien.

Voor vragen over de werking van de website, betalingen of suggesties stuur je een e-mail naar support@huisdierenschool.nl.

De Huisdierenschool is een verzamelplatform met daarop de beste experts die dierenwelzijn op nummer één hebben staan. De video’s zijn van hoge kwaliteit en je krijgt toegang tot bijlages die je ook als een handig naslagwerk kan gebruiken. De Huisdierenschool is een initiatief van Verhuisdieren, een ANBI-stichting die al meer dan 12 jaar bestaat.