Onze experts

Hier vind je alle experts van de Huisdierenschool. En dat zijn niet de minste namen: wij werken alleen samen met de allerbeste dierenexperts per vakgebied. Zodat jij de meest kwalitatieve kennis krijgt over gedrag, gezondheid en activiteiten samen met je viervoeter.

Edgar van de Kamp

Met mijn passie voor dierenwelzijn probeer ik (gedrags-)problemen op te lossen. Ik help je je hond begrijpen.

Arvid van Putten

Shirly van der Hoeven

Kynologisch instructeur en instructeur suppen met honden.

Jordy Blonk

Spel, mits goed ingezet en afgestemd op het dier, zorgt voor meer geluk en een betere relatie tussen elkaar.

Margot Swart

Eigenaar van CoHond, waar we werken met honden en mensen aan activeren, stimuleren en grenzen verleggen.

Ellen Jansen

Een gezonde hondenvriend is alles wat we willen, daarom bak ik met veel plezier en liefde gezonde hondensnacks voor jouw hond. Glutenvrij, tarwevrij en zonder dierlijke eiwitten.
Profielfoto expert Daniƫlla de Coster

Daniƫlla de Coster

Portretfoto expert Eline Greiner

Eline Greiner

Ik help om je kat en jou gelukkiger te maken, doordat ik je inzicht geef in haar gedrag en haar motivaties.

Sharon van Wijngaarden

Probeer maar eens een probleem op te lossen door te focussen op wat wƩl kan in plaats op wat niet lukt.
Profielfoto expert Marleen van Baal

Marleen van Baal

Door samen te werken leer je je dier beter begrijpen en ontstaat er meer verbinding met elkaar.
Portretfoto expert en dierenarts Piet Hellemans

Piet Hellemans

Ik help baasjes meer inzicht te krijgen in de gezondheid van hun dier om zo sneller ziekte of afwijkingen te herkennen.
Profielfoto expert Suze Steenbergen

Suze Steenbergen

Baasjes en professionals nuttige inzichten geven om fijn met honden samen te kunnen werken en leven.

Relatie tussen mens en dier verbeteren

Alle experts die zich verbinden aan de Huisdierenschool hebben als doel de relatie tussen mens en dier te verbeteren. Het kan zijn dat je worstelt met een gedragsprobleem en niet begrijpt waarom je hond of kat dit gedrag vertoont. Of misschien wil je wel gewoon alleen meer connectie met je dier.

Door in uiteenlopende cursussen uit te leggen hoe honden en katten communiceren, maar ook hoe je kunt opmerken dat je dier iets mankeert of hoe je samen bijzondere activiteiten kunt ondernemen, kan je gedragsproblemen wegnemen. Zo reageert je kat bijvoorbeeld ineens enthousiast als je thuiskomt van een lange dag werken…