Aanmelden als expert

Hond wordt buiten geaaid door baasje

Via de Huisdierenschool willen we eigenaren van honden en katten helpen de band met hun huisdier te verbeteren. Dit is niet alleen leuker voor het baasje, het vergroot ook vooral het welzijn van de hond of kat.

Dit doen we – met hulp van de beste experts uit de dierenwereld – door baasjes op een leuke en toegankelijke wijze dingen te leren over het dier dat zij in huis hebben.

We hebben drie thema’s:

Via uitgebreide cursussen, die bestaan uit hoge kwaliteit video’s, aanvullende bijlages en huiswerkopdrachten, laten we dierenliefhebbers meer te weten komen over hun dieren en hun behoeftes.

Word expert van de Huisdierenschool

Denk je dat jij een toegevoegde waarde zou kunnen zijn voor de Huisdierenschool en heb je een goed idee voor een cursus, dan horen wij het graag! Vul het onderstaande formulier zo uitgebreid mogelijk in en wie weet ontstaat er een mooie samenwerking tussen jou en de Huisdierenschool.