Online hondentrainingen

Zoek jij een leuke en effectieve manier om de band met je hond te versterken of gedragsproblemen op te lossen? Kies dan één van onze online hondentrainingen. Als baasje volg je online een cursus die je samen met je hond in de praktijk brengt. Leren was nog nooit zo leuk met een online hondentraining!

Sharon van Wijngaarden Hondengedragsdeskundige

39,-

Edgar van de Kamp

Arvid van Putten

39,-

Profielfoto expert Daniëlla de Coster

Daniëlla de Coster

Profielfoto expert Marleen van Baal

Marleen van Baal

Piet Hellemans
Dierenarts

Jordy Blonk Hondengedragsdeskundige

Margot Swart Hondengedragsdeskundige

Shirley van de Hoeven

Sharon van Wijngaarden Hondengedragsdeskundige

Ellen Jansen
Koekjesbakker

Suze Steenbergen
Eravringsdeskundige

29,-

Voor wie zijn deze online hondencursussen?

Onze online hondencursussen zijn geschikt voor alle hondenbaasjes. Of je nu een puppy of volwassen hond hebt. Een online hondencursus volg je wanneer het je uitkomt en je kunt zelfs pauzeren om tussentijds te trainen en oefenen met je hond of pup. De cursus is dus echt een hondentraining met online filmpjes voor thuis. Veel leerplezier tijdens deze cursus voor je pup of hond!

Onze soorten hondentrainingen

Op de Huisdierenschool kun je kiezen uit meerdere uitdagende hondencursussen. Iedere hondentraining is ingedeeld in één van de categorieën Samen leren, Samen bewegen of Samen Gezond. Zo kun je in de categorie Samen leren aan de slag gaan met gedragsproblemen zoals verlatingsangst of leren hoe je hondentaal beter kunt begrijpen. De hondentrainingen onder Samen bewegen geven je ideeën en handige tips voor allerlei uitdagende activiteiten die je met je hond kunt ondernemen. Uiteindelijk heeft iedere online hondencursus als doel om elkaar als baasje en hond nog beter te begrijpen. Een online hondentraining is één van de mooiste cadeautjes die je jezelf en je hond kunt geven!

Op zoek naar een online hondenschool? De Huisdierenschool!

De Huisdierenschool is dé online hondenschool met cursussen die bijdragen aan de perfecte relatie met je hond of pup. Je leert van de beste experts alles over gedrag, gezondheid en activiteiten die je met je huisdier kunt doen. De online hondentrainingen bestaan uit opdrachten en oefeningen en alles leer je via hoge kwaliteit video’s. En terwijl jij en je hond of pup veel nieuws leren via onze online hondenschool, steun je ook nog eens Stichting Verhuisdieren!