Online hondencursussen

Zoek jij een leuke en effectieve manier om de band met je hond te versterken of gedragsproblemen op te lossen? Kies dan één van onze online hondencursussen. Als baasje volg je online een cursus die je daarna samen met je hond in de praktijk brengt. Gewoon vanuit huis en in je eigen tijd!

Sharon van Wijngaarden Hondengedragsdeskundige

Eravringsdeskundige

Shirley van de Hoeven

19,-

Voor wie zijn deze online hondencursussen?

Onze online hondencursussen zijn er voor alle hondenbaasjes. Of je nu een puppy of volwassen hond hebt. Een online hondencursus volg je wanneer het je uitkomt en op jullie eigen tempo. Je kunt bijvoorbeeld even pauzeren om tussentijds te trainen hond of pup.

Drie soorten cursussen

Elke hondencursus is ingedeeld in één van de categorieën: Samen leren, Samen bewegen of Samen Gezond. Zo kun je in de categorie ‘Samen leren’ aan de slag gaan met gedragsproblemen, zoals verlatingsangst of leren hoe je hondentaal beter kunt begrijpen. De hondencursussen onder ‘Samen bewegen’ geven je ideeën en handige tips voor activiteiten die je met je hond kunt doen. En met ‘Samen gezond’ leer je alles om jouw viervoeter fit en vitaal te houden. Elke cursus heeft hetzelfde doel: jullie helpen om elkaar nog beter te begrijpen. Voor een betere band tussen baasje en hond!

Op zoek naar een online hondenschool? De Huisdierenschool!

De Huisdierenschool is dé online hondenschool met uitgebreide cursussen, gegeven door de beste hondenexperts. Je leert alles over gedrag, gezondheid en activiteiten die je met je huisdier kunt doen. De online hondencursussen bestaan uit opdrachten en oefeningen en worden toegelicht met handige video’s. En terwijl jij en je hond of pup veel nieuws leren via onze online hondenschool, steun je ook nog eens Stichting Verhuisdieren!