15% korting op online cursus van de Huisdierenschool!

Op de Huisdierenschool vindt je tal van cursussen op het gebied van Samen Leren, Samen bewegen en Samen gezond. Er zijn online trainingen om serieuze gedragsproblemen aan te pakken, denk aan verlatingsangst bij een hond, maar ook leuke cursussen, zoals hersenwerken met je hond.

En natuurlijk is er ook aan katten gedacht! Dierenarts Piet Hellemans geeft je tips hoe je kunt zien dat je kat zich niet lekker voelt, wat je zelf kunt oplossen en wanneer je toch maar beter naar de dierenarts gaat.

Een cursus bestaat uit een hoogwaardige video, nuttige bijlages om nog eens na te lezen en huiswerkopdrachten. Niet alleen ontzettend leuk om te doen, maar elke cursus helpt je ook echt de relatie met je dier te verbeteren en te verdiepen. Waar wacht je nog op! Pak die korting!

Kortingscode: HDS21115

Bekijk hier alle cursussen